Sunday, June 10, 2012

چرا کم وبلاگ می نویسم؟
راحتتون کنم
من
خل بودم
خلتر شدم
خنگ بودم
خنگتر شدم
خر بودم
خرتر شدم
بلهههههههه جونم واستون بگه که:
من
الکی الکی
یهویی
توهوا
با بی عقلی تمام
بی مقدمه
با تمام وجود
عاشق شدم...
نه فکر کنم خوش خوشانم شده ،
نه فکر کنم دوسش میدارم ،
نه ،
نه فکر کنم گولم زد (آره این بهتره گولم زده :))
دعا هم نکنید خوب بشم که تاثیری نداره...
برای اون بیچاره هم دعا کنید که میترا گول خورده ، خدابهش صبر بده:))
من از دست رفتم آقایون و خانمهای گرامی نه ما از دست رفتیم دوستان محترم:))
دیگه نگید چرا کم وبلاگ می نویسیها ، خب؟
راستی نه شیرینی میدم نه عروسی تو کاره نه هیچی دیگه
فقط
میترا داره لحظه های خوبی رو می گذرونه حتی اگر غم داشته باشه
و حتی اگر پایان این گول خوردن...:))
مهم اینکه من توی آسمونام
...!!!!!!
می دونم من خلم ولی اون خله خلتر از من ، منو دیوونه خودش کرده:)
 

No comments:

Post a Comment