Sunday, June 10, 2012

تفلد بهار مبارک

تفلد عید شما مبارک...تفلد نوروزتون مبارک...تفلد فروردینیها مبارک...تفلد میترا که تابستونه مبارک(8 تیر یادتون نره:))...تفلد فندقهای آجیلها رو خوردن مبارک...تفلد ماهی گلی مبارک...تفلد عاشق شدناتون مبارک...تفلد دوستیهامون مبارک...تفلد وبلاگاتون مبارک...تفلد سبزه گره زدن و شوهر پیداکردن مبارک...تفلد دشمنا رو فراموش کردن مبارک...تفلد خوبیهاتون مبارک ...تفلد لبخندهای دوبارتون مبارک...تفلد ماچ ماچ بازی مبارک...تفلد ، تفلد ، تفلد عید شما مبارک!
می خوام همتونو ماچ کنم ، همتون...بیاین جلو!
اعصابمو بهم ریختیاااااااااااا ...؟!!!! آهای چطور باید بگم ، ها؟ چرا گوش نمی کنید؟ بابا چه خبره؟!!!! از صف نزنید بیرون آی رضا با توهستما برو تو صف ...همتونو می بوسم دعوا نداره که ...والا به خدا:)) ولی این دفعه ، نه خانمیها اول ، نه آقایون اول بلکه یک پسرو یک دختر با هم بیان جلو می خوام اول ماچ کردنتونو نگاه کنم بعد خودم ماچتون کنم:))
بوستون می کنم هوارتا ، با کلی دست دادنو بغل کردنو این حرفا...
چه سال عجیبی بودا خیلی عجیب! پر خاطره ها ی خوب وبد ...پر از تنوع...پر از غصه...پر از زندگی...:)
میدونید من با همین وبلاگ چند تا دوست جدید پیدا کردم؟ وای خیلی بیشتر از تصور خودمه خیلی...الهی قربون هر چی دوست خوبه برم من ، اونم هم جفت پا ، هم شیرجه ، هم دربست:))
خوشگلکای من...خوش تیپای من ...نی نی های من....جیگرای من....دخملکای من...پسرگلیهای من...براتون از اون ته ته های دلم آرزوی شادی می کنم:)
خاک بر سر صدام کنند خب شما هم برای من آروز کنید مگه چی میشه ها؟ همش من بگم؟
راستی خواستم سه تا دوست جدید که خدا توی سال 81 بهم عیدی دادشون براتون معرفی کنم(همتون خوب بودیدا ولی این سه تا خل وچل محشر بودن و یک جور دیگه دوسشون دارم):
مازیار،
خنگولک
مونی
، دیوونتونم دیوونه...یک عیدی ناقابل هم پیش من دارید تا وقتی که بتونم بهتون برسونم...مازیار به تو وقتی اومدم تهران عیدیتو میدم باشه؟
و کلی دوستای جدید دیگه مثل:-سعید تهرونی-زرتشت موفرفری -آرش میشولک-پژمان یک وجب خاک اینترنت- پژمان کانادایی-علی به توان 4( بیشتر نمیشه معرفیشون کرد!)-رهایی-مهدی شیفت-احسان-زیتونک-فرهادخوشتیپ-کلی بلاگر شیرازی مخصوصا معین با مرام-نوشی و نی نی هاش -کت بالو خانمی خودم-رضا شاه شهر قصه ها با اون دماغش-نگارسوسکه-سحر پسته ای- سارا که همیشه خواننده پروپاقرص منه-بی صدا که غیبش زده-کوه یخ جون-پریناز بانمکه و کلی دوست دیگه که شاید اسمشونو یادم رفته باشه ولی بودنشون نه...فداتون برم الهی...
فقط یک چیزی تروخدا فندقها و موزها رو تنها تنها نخورید باشه؟تروخدا برا منم بذارید من عاشق این دوتام...راستی بابت همه کارت پستالها و تبریکاتون هم ممنون ، مخصوصا تو خنگولک خودم که زودتر از همه برام مبارکش کردی ...می دونم که خیلی خوبی پس حتما سال خوبی دارم :)
...
و مهمتر اینکه بیاین از ته دلامون آرزو کنیم که چشیدن شادی فقط برای من و تو نباشه ، خدا کنه داشتن شادی برای همه باشه ، خداکنه...:)دعا کنید این جنگ لعنتی هم تموم بشه خیلی سخته که کنار خبرهای نوروز خبرهای کشتار مردم رو بشنویم نه؟

No comments:

Post a Comment