Sunday, June 10, 2012

اول که خوشحال باشيد چون تصميم گرفتم هفته ای يکبار وبلاگمو پابليش کنم و خوب از شر من خلاص هستيداااا...دوم که بايد بگم تفلد شری خيلی بهم خوش گذشت و جای دوستای گلم که نبودن خيلی خالی بود مخصوصا: آزی - امير - پگی- سحر ...(راستی اردلان خواستم جلوی همه بگم که خيلی خری چطور سحر از کانادا موبايلش خط ميده ولی موبايل تو ...؟!!! از ته دلم آرزو می کنم موبايلت بيافته تو آب و داغون بشه خودتم پشت سر موبايلت بيافتی تو لجنها!!!!:) ...سوم که کارهای سری من و شری داره کم کم پيش ميره و به دعا و آرزوهای خوب خوب شماها هم نياز داره...چهارم اينکه همچنان : عاشقم من عاشقی بی قرارم  کس ندارد خبر از اين دل زارم  آرزويی جز تو در سر ندارم و اينا(ای وای باز هم تو وبلاگ حرفای عشقی زدی ميتی؟:))..پنچم اينکه اگر کسی با کسی مشکل داره و دوتاشون به من مربوط ميشن من دخالتی نمی کنم...ششم اينکه خيلی خوشحال شدم که يک ايرانی هم جايزه صلح نوبل رو آورد خونمون (مهسی خانم عبادی)...هفتم اينکه دوستتون دارم هفت تا...هشتم اينکه من اومدم بگم زنده ام و برم تا هفته آينده...بای

No comments:

Post a Comment