Sunday, June 10, 2012

تو قسمت سوم مطلب ديروزم چيزي نوشتم که متأسفانه رنجش خاطر يکي از عزيز ترين دوستانه شيرازي که تو دنياي وبلاگ باش آشنا شدم رو فراهم کرد
آبي عزيز در نظر خواهي اون مطلب نوشته :
متاسفم که تو وبلاگت مردم شهري رو که واسه شرف و خاک مملکتشون زندگي شون رو از دست دادن به مسخره گرفتي...
زماني که تو و خانواده ات توي رختخواب گرم و نرم خودت در حال استراحت بودي خيلي از همونهايي که به مسخره گرفتيشون آواره کوه وبيايان شدن...
فقط ميتونم بگم متاسفم...
متاسفم از اينکه واسه يه لحظه خنديدن حاضريد بقيه رو به تمسخر بکشيد...
يا حق!
آقاي آبي عزيز ، متاسفم که ناراحتتون کردم ، آخه يادم رفته بود که فقط شما حق داريد تو وبلاگتون با شوخيايه بچه گانه اي مثله خودکشيتون بقيه رو سر کار بذاريد و چند نفرو شب تا صبح زابراه کنيدو خودتون تخت بگيريد بخوابيد و خواب عروسي با فرشته ها رو ببنيد به ريش بقيه بخنديد
آقاي آبي عزيز ، من بهترين سالهاي عمرمو تو مدرسه اي گذروندم که از هر ۱۰ نفر ۴ نفرشون مهاجر جنگي بودن، بهترين دوستاي من بچه هاي خوزستان و آبادانن، لاف زدن آبادانيها هم شوخي بود که خودشون يادم دادن ، حالام اين وبلاگ رو ميخونن و اگه لازم ديدن تذکر ميدن ، مطمئن باش اونها از شما آباداني ترن
آقاي آبي عزيز ، منو و خانوادم رو متهم کردي به خواب خرگوشي ، حق با شماست
اما پدرم اگه ميدونست شما اين همه با غيرتين ، نميذاشت خواهر زادش تو هويزه بمونه تا سر بريدشو از عراقيا تحويل بگيره
مادرم اگه ميدونست آبادانيها شما رو دارن برادرشو بدرقه سفر جنگ نميکرد تا چند ماه بعد به استقبال جنازش بره
برادرم اگه ميدونست آبادان يه مدافعي مثله شما داره هيچ وقت تحصيل تو دانشکده پزشکي رو بيخيال نمي شد که از تهراني که شما مردمش رو به خواب متهم ميکنيد تا جزيره مينو بره و موجي بر گرده
آقاي آبي عزيز ، ميدونم که شمام طمع جنگ رو چشيدي اما منم تو روزاي موشک بارون تهران تو ميدون فوزيه شاهد دويدن بدن بي سر بهترين دوستم بودم ، تو جوباي خيابون شهرستاني دنبال دست و پاهاي قطع شده دوستام ميگشتم و رو درو ديوارا دل و روده از هم پاچيده اونا رو جمع ميکردم ، توپ پلاستيکي که همبازي آخرين فوتبالمون بود شاهد منه ، هنوز نيگرش داشتم ، ميخواي ازش بپرسي؟
دوستاي عزيز
تمام تلاشم اين بود وقتي اينجا مياين اگه غمي داريد فراموش کنيد حتي اگه برا چند لحظم شده
آقاي آبي
لطفاً بغض نکنيد ، قبول دارم که حق با شماست
منم دست از دلقک بازي بردارميدارمو ميدون رو براي شما خالي مي کنم ، حق يارت
عزت همتون زياد
maziyar n

No comments:

Post a Comment